utorok 17. septembra 2013

Nové nechtové tutoriály!♥


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥








No a ja ešte nekončím, pretože v týchto škaredých dňoch nevieme nič iné robiť ako sedieť za počítačom a bloggovať :D Takže Vám sem pridávam ešte pár inšpirácií a návodov na skrášlenie našich pazúrikov alebo drápkov :D Tieto tutorialy sú ešte ako tak neokúkané ako sa hovorí...a preto si to UŽITE!! :) 
























































No tak tu sú asi všetky, čo ma tak najviac zaujali :) Nepáčia sa mi moc zvieracie vzory alebo neónové (také nechty sa mi páčia len na opálených babách a isto nie na jeseň) Takže som Vám sem dala také milé malé, zlaté a hlavne RETRO :) Retro proste milujem, zbožňujem a uznávam :) 




Tak do toho, dievčatá :) 


                                  Vaša

                                                    Miška :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára