utorok 29. júla 2014

                  MY IMAGINATION about   CUTE, BEAUTIFUL and COSY HOME


Dobrú chuť k obedu Vám želám! Niektorí usilovne pracujete, iní si užívate prázdniny rovnako ako ja. Pripravila som si pre Vás dnes článok o tom, ako by mal vyzerať podľa mňa útulný domov. Keďže ma zaujíma umenie, tak ma, samozrejme, zaujíma aj bytová architektúra.Poďme na to! 






Vždy ma zaujímali neobvyklé veci a preto aj moja predstava o domčeku snov nebude klišé. Neznášam stereotypné a na Slovensku uniformované domy. Vďaka Bohu za to, že nás prešiel ten trend tzv. ,, komunistických'' šedých rovnakých radových domov, pretože takéto domy len kazia náladu.
Tu som preto pridala domček, ktorý je orientovaný skôr na ten severský tzv.,, švédsky'' štýl. Kúzlo, podľa mňa spočíva, tak ako v móde, tak aj v architektúre a bytovom dizajne.



Samozrejme, ako každé dievča, aj ja milujem kvety. Zútulň-ujú domov...Kvôli nim má všetko neobyčajnú atmosféru a sú tak detsky krehké. Prečo nemať niečo také aj doma? V lete Vám deti natrhajú toľko kytičiek. Stačí ich strčiť do vázičky a ozdobiť si ňou hocijakú izbu v dome. A hneď je všetko oveľa krajšie :)




Zamerajte sa hlavne na detaily...
Mám rada všetko staré, všetko, čo ľudia vyhadzujú do smetí, lebo je to už zastarané alebo ,,nemoderné''...Mám pre Vás novinku...Práve tieto kúsky sú dnes moderné. Retro hýbe svetom. Komoda Vašej babičky? Šicí stroj? Kufor po pradedkovi? Alebo dokonca starý telefón? Ak sa nerozpadá a vyzerá aspoň trochu ako použiteľne a hlavne zapadá to vášho interiéru, tak prečo to všetko nevyužiť? Vaše návštevy budú okúzlené nápadmi a neinformovanosťou vašej domácnosti.










Tak takáto je moja vidina domova do budúcnosti. Ak teda niekedy navštívite niečo, čo bude pripomínať múzeum, nebudte zatrpknutý voči neobvyklým veciam a vychutnajte si  úžasnú atmosféru, ktorá  na takomto mieste preniká každou stenou.



S  pozdravom 


Miška :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára