utorok 26. augusta 2014

                                          Bratislava ( Prešporok)  - mesto                                         mladých 

Ahojte všetci! Takže dnes Vám stručne predstavím naše hlavné mesto z môjho pohľadu.Bola som na návšteve u mojej obľúbenej sesterničky na pár dní a poviem Vám, naše mesto nepatrí medzi najnavštevovanejšie, ale rozhodne na ňom niečo bude.

Je to mesto mladých a to cítiť z každej uličky (hlavne Starého mesta).Mnoho úžasne oblečených ľudí a vyjadrujúc-ich svoj štýl prostredníctvom módy...

Tu je pár fotiek, ktoré som zdokumentovala...Dúfam, že sa budú páčiť...



Moja sesternica... Štýl máme v rodine ... :) 





Navštívili sme miesto blízko pri Devíne, ktoré sa nazýva Sandberg a vy sa môžete pokochať výhľadom ako keby ste tam boli s nami...





Nepochybne ja... Túto fotku mám veľmi rada (a nie, nie som narcis :D), pretože ma fotila sesternica a veľmi sa jej podarila... Bolo riadne teplo a behali sme popod Devínom a hľadali krčmu, kde si môžeme vychutnať ,,ríbezľák'', všetky boli zatvorené...Až na jednu, kde ríbezľák ako ríbezľák nechutil ...Ale pani čašníčka bola veľmi milučká :) 



V eurovei na mexickom jedle - kesadii, ktorá bola výborná...So smotanou a salsou..hmmm, mňam ...Hneď by som si zase dala :) 




No a táto fotka je tiež neuveriteľná, pretože mi pripomína jednu animovanú rozprávku od Disney - posledná scéna z Anastázie...No nie? 




Pohoda na Košariskách :) 




Slavín( mimochodom - zlá kvalita ako môžete vidieť :D), ktorý nám spríjemňoval Evičkin (sesternicin) taliansky priateľ...





No a táto krčma bola úžasná...Volá sa Kontakt a bola neuveriteľná a s nápadom, jedinečná...A ja také veci veľmi rada...:) A okrem toho tam hrali kvalitnú hudbu... Aj keď ste sa tam mohli ľahko stratiť a bolo dosť ťažké nájsť záchod ( ktorý bol tiež veľmi zaujímavý)...Nadchlo ma to..A tie ich limonády..hmmm



Toľko moje postrehy. Viem, že som mohla trošku viac fotiť, ale išla som tam hlavne za zážitkami a tých je nepochybne veľa. Bratislava je úžasná a nielen pre to, že som patriot.

S pozdravom


                 Miška :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára