utorok 19. augusta 2014

                                                           GRAPE FESTIVAL



Čauko kakauko! Dnes som si pripravila pre Vás súhrn mojich dojmov a pocitov z jedinečného slovenského festivalu. Zhrniem to nielen z hľadiska plusov ale aj mínusov, ktoré som stihla za tie tri dni spozorovať :) 


Tieto plagáty ste už asi videli v každom väčšom meste niekoľko krát, ale za každým, keď sa na ne pozriem, tak ma fascinujú. Grafik sa jednoznačne do témy hippies trafil a teda klobúk dole! 


Mrzí ma hlavne to, že som tieto fotky nefotila ja, pretože hneď prvú noc sa mi samozrejme vybil mobil, no a nabíjačkárne boli úplne napratané a vážne sa mi pri nich nechcelo stráviť pol dňa, čo musíme hodnotiť ako mínus.Prvé :D  





Ale hneď ako sme na tento festival s kamarátkou prišli, tak sme sa cítili ako v inom svete. Kvety everywhere ...:) Milujem kvety, milujem hippies. Nádhera :) Tiež sme si všimli, že sa tam vyskytovalo viac hipsterov ako kdekoľvek inde. Veľa inšpiratívnych outfitov, z ktorých by som mohla čerpať aj celý rok .







Slovač má proste dobrý vkus. A konečne začína používať pojem selfexpression. No a toto ma privádza k tomu, že kvetovaných koruniek na Grape bolo veľmi veľa. Možno až nezdravo. Dali sa kupiť, samozrejme, aj tam (homemade). No a musíte uznať, že to jednoznečne vyzerá úžasne. Mimochodom, najviac sa mi páči tá posledná fotka, pretože tá slečna je jednoducho úchvatná... :) 





K veľkým plusom môžem zaradiť systém, akým bolo všetko umiestnené a taktiež aj sprchy a stages :) Podľa mňa by ste sa tam dokázali zorientovať aj bez mini plániku, omotaného okolo krku. Ďalej si pochvaľujem aj kyvadlovú dopravu. Síce sme v autobusoch boli natlačení ako sardinky, ale boli sme radi, že nemusíme šľapať :D 



No a medzi hlavné mínusy musíme spomenúť hlavne hygienu.Záchody boli dosť v nechutnom stave. No a musíme taktiež vytknúť, že tam bolo dosť málo odpadkových košov. Ale keď je niekde tak veľa ľudí, tak je asi aj tisíc ,,smeťákov'' málo :) Mala by som ešte spomenúť, že ceny za jedlo boli vážne dosť astronomické...A mohol byť predsa len väčší výber...

Ale odhliadnuc od týchto detailov sa mi tam veľmi páčilo a ničím sme si zábavu s kamarátkou nenechali pokaziť.Aj keď som tam chcela mať nejaké kolotoče, pretože som jedno veľké dieťa :) 
Proste milujem kolotoče ! 




Tieto senníky boli tiež úžasné...:) 



Hudba bola samozrejme to hlavné, prečo sme tam šli. A bolo podľa očakávania...Na mňa spravil dojem jednoznačne Bombay Bicykle Club. Najradšej by som toho speváka zjedla. Taký bol zlatučký. Potom to boli jednoznečne Rangleklods a a spevákov erotický hlas, nehovoriac o dievčine, ktorá zobrala do parády bicie. Samozrejme Editors - boli perfektní, aj keď sme stihli len koniec :( La Roux ma dosť sklamala, ale ja aj tak nepreferujem toľko futurizmu. Aj keď som bola v úžase z toho, že ako sa mi javila. Bola proste určitý prototyp. A to prototyp dnešnej nezávislej ženy. S kamarátkou sme na ňu tancovali najprv v dave a potom sme sa objavili v nejakej uličke na paletách :D 








Trsali sme ako zmyslov zbavené aj na elektornickú hudbu v zastúpení Wilkinsona, Flux Pavilion a B- complex. No a tiež sme boli pozrieť aj Le payaco, ale keďže sme nepočuli náš hit - sadni si mi na kolená, tak sme odišli :D Ale samozrejme sme stihli aj viacero iných interpretov na ktorých sme sa poriadne odviazali.





Bolo to jednoznačne úžasné. A kamarátka, pre ktorú bol tento festival premiéra, si chce už teraz kúpiť lístok na druhý rok, takže si myslím, že sa páčilo jednoznačne aj jej. Na tento festival sa len tak ľahko nezabudne a príjemné spomienky na Grape 2014 len tak nevyblednú. A teraz rýchlo kúpiť lístky na ďalší ročník...Idete tiež? :) 


S pozdravom 


                                       Miška :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára