pondelok 2. februára 2015

                                                    Bol to osud? 

Neviem či mám plakať, alebo sa smiať, pretože...Dnes som bola po dlhom čase navštíviť jedno starožitníctvo v Nitre. Nechoďte tam,  je mojeee. Ide o to, že som našla jeden neuveriteľný kúsok a keď uvidíte fotky, musíte uznať, že za  cenu 5 eur by ste toho predavača zbožňovali...Starý Talian mimochodom, ale to už som Vám povedala asi veľa...Tak po dlhom čase môžete vidieť môj ďalší príspevok, no a teraz mám pre vás jednu novinku....Tento blog, bude už naozaj BLOG ;)











K tomuto nádhernému klobúčiku mi úžasne pasovali little black dress s detailom - čipkou na chrbte. Šaty som dostala na Vianoce od mamy a bola som veľmi prekvapená, pretože som už nedúfala ...Páčia sa Vám? Napíšte mi svoj názor :) Ale klobúčik mi nekritizujte ... :D 


Krásny deň Vám prajem 

S pozdravom





                                                                       Miška

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára