štvrtok 5. februára 2015

                                                                   My planner 


Veľa vecí, ktoré som ešte neurobila, chcela by som skúsiť, veci, ktoré sa mi páčia, ktoré ma rozveselia, ktoré mi pomôžu v plánovaní, vo formovaní a uskutočňovaní mojich cieľov...Presne pre tieto veci som si včera zostavila môj súkromný planner...Každej cieľavedomej žene podľa mňa isto pomôže a správne namotivuje...Môj je síce trošku skromnejší, ale účel zaručene splní. A áno, pozriem sa na neho aj vtedy, keď sa mi bude zdať, že moje sny sú neuskutočniteľné...;) 



Zahrňuje to napríklad: výlet do Ameriky, kde som sa vždy chcela pozrieť, výlet do Talianska a Francúzska - moje dve vysnívané krajiny, viac bloggovať, snažiť sa byť stále originálny a výjnimočný, vzdelávať sa, zmúdrieť, tancovať, jesť ešte zdravšie, veľa  a viac sa smiať a hovoriť  často wau alebo oooo, pozerať čo najviac kvalitných filmov - nie kadejakých amerických somarín, ktorým hovoríme filmy, chodiť všade na čas a byť jednoducho spontánny ale stále so svojím názorom. A tak ako je to aj v nadpise žiť tak, pretože: BORN TO BE WILD :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára