piatok 3. apríla 2015

                                                       FOLKLÓR NÁŠ KAŽDODENNÝ

Nemám na mysli  ľudovky na aké sa tancuje na dedinských zábavách a na svadbách. Mám na mysli folklórne piesne s ľudovou muzikou (husle, basa, cimbal, harmonika) na aké sa kedysi tancovalo na veseliciach. Pre mnohých Slovákov sú tradície a zvyky  už len dávnou spomienkou. Z povedomia ľudí sa to stratilo tak rýchlo a to neustálym prúdením tradícií iných krajín (hlavne Ameriky) vlastne skoro do všetkého (hudba, móda, tanec, dokonca už aj jedlo...). Stále patríme k národom s najstaršou históriou a tradíciami. Potrebujeme napodobňovať národ bez tradícií a zvykov? Veď máme toľko toho čo ponúknuť a to by sa Amerika teda čudovala. Aby som len tak zbytočne nekecala a netvárila sa, že som zjedla všetku múdrosť sveta, musím sa pochváliť, že aj ja patrím medzi folklorných aktivistov a chodím do folklórneho súboru. Dnes mám takú náladu folklórnu a preto tu mám pre Vás niekoľko piesní a fotiek... :) Užite si to :)  teda nie mňa, ale tie piesne ;)










Nádherné, nie? :) Kto povie, že sa mu to nepáči, nevie, čo je dobré :)


S pozdravom



                                 Miška :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára