pondelok 16. februára 2015

                                                                 Dobré ránko ! :)


Neviem ako ste na tom vy, ale ja som hore už od šiestej a buntoším. Moje drahé spolubývajúce si možno v duchu aj ponadávali, ale tak oni takto vstávajú skoro každý deň a vždy to počujem :D Tak jeden deň v týždni mi to hádam odpustia. Dnes je také pekné ráno, slniečko svieti, vtáčiky spievajú a všetko je hneď krajšie...No nevstáva sa Vám predsa len lepšie?





Drahí moji, dnes mám toho dosť veľa a preto budem veľmi výkonná s ranným doppingom v podobe mojej obľúbenej kávy. Do piatej mám školu (vyťažený vysokoškolák, ktorý minulý pondelok zistil, že mu minulý pondelok začal semester),  no a potom cestujem domov a keď prídem pôjdem na tradičnú ľudovú veselicu, keď už máme tie fašiangy :) Veľmi sa teším, pretože už mám dlho vymyslený outfit. Potom Vám ho veľmi rada odfotím.






Dúfam, že budete dnes úspešní a všetko sa Vám podarí tak, ako chcete :) Nezabudnite, že aj pondelok má len 24 hodín :) A každý deň máte šancu na nové začiatky :) Posielam pesnišškuuu Milášškuu ...







Krásny deň prajem :)




                                                     Miška

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára