štvrtok 5. februára 2015

                                                MY INSPIRATION alebo veľké ženy v mojom živote


                                                                           LANA

Lana ma vždy inšpirovala. Lebo bola neobyčajná, má erotický hlas a dobre, jej pery sú asi umelé, ale aj tak je to veľká umelkyňa. Väčšina jej songov maju svoj špecifický feeling a preto ju tak zbožňujem.Je tak trochu retro, tak trochu psycho, tak trochu divná, ale má v sebe takú tú správnu drzosť a rebéliu...Kľudne sa nechá oblapávať cudzími starými chlapmi v klipe, a ako správna hviezda aj ona má za sebou protialkoholický pobyt..
Ale jej piesne si hmkajú ľudia po celom svete a to sa podarí málokomu...








                                                       AMELIA z MONTMARTRU

Nepovedala som, že tu budú patriť iba reálne postavy... Bodaj by behalo takýchto Amélií po svete viac.Milujem ten film, tá herečka je pre neho ako stvorená (Audrey Tautou). Amélia je krásna, je neobyčajná a tešia ju aj maličkosti.A áno, aj ja mám zoznam toho čo robím najradšej a tiež tam patria trošku neobvyklé veci. Ľudí, ktorí sa tešia aj z maličkostí je nanešťastie dnes málo... A to je je veľká škoda..Svet by mohol byť nepochybne lepší. Môj najobľúbenejší film. Je to umelecké dielo.






                                                                No nie je krásna?


                                                            AUDREY HEPBURN

Samozrejme, prečo by tá nechýbala? Jednoznačne má na mňa veľký vplyv a to hlavne svojou kultivovanosťou, talentom, gráciou a jej tak vlastnou eleganciou v každom jej pohybe. Hlboké srnkovské oči, výrazné hrubé obočie, úsmev a všetko, čo robí ju ňou. Samozrejme, že sa mi páčia Raňajky u Tiffanyho, ale ešte viac sa mi páči film Ako ukradnúť milión :) 






                                                   

                                                           FILM MALENA

Nielen chlapi, ale aj ja dokážem oceniť ženskú krásu a krása Monicci Bellucci jednoznačne prekypuje.Tento film som si však neobľúbila pre jej krásu, ale pre módu a pre to niečo talianske...Živelnosť, temperament a pestovanosť. Monicca to dokonale stvárnila a stala sa mojou obľúbenou talianskou herečkou.Tento film však je aj príkladom, čo môže spôsobiť ľudská žiarlivosť.Zobrala som si z neho veľké ponaučenie.








                                                              RITA HAYWORTH

Hviezda zo zlatej Hollywoodskej éry.Film, z ktorého je ukážka je príkladom, čo sa stane, ak nechcete prejaviť city a objekt, komu ich chcete prejaviť ich potláča tiež. Prvé video je najslávnejšia Ritina scéna- kvázi ,,striptíz''. Ritu milujem preto, že to bola veľká žena, skvelá herečka a niekedy sa na ňu aj zahrám. Síce nemám hnedé oči, ale ryšavá ešte stále som. A možno to o Rite neviete, ale bola vážne veľmi dobrá tanečnica.






                                   Druhá ukážka je z filmu Affair in Trinidad. Rita tancuje.


                                                        COCO CHANEL

Mohla by som snáď zabudnúť na tú najväčšiu ženu v módnom priemysle? Od barovej speváčky k svetovej módnej legende.Tu mám ešte pre vás niekoľko jej vydarených citátov, ktoré ma inšpirujú: ,,Pokiaľ chcete byť nenahraditeľné, musíte byť odlišné'', ,,Žena by sa mala usilovať o dve veci: byť na úrovni a byť úžasná.'', ,,Žena, ktorá nenosí parfém, nemá budúcnosť.'', Dievča by mala byť  dve veci: byť na úrovni a byť úchvatná.''





A ja len súhlasne pritakávam....




S pozdravom



                                                                Miška :)






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára